DOPRAVA
DOPRAVA A PLATBA

 

DOPRAVA

 ČESKÁ REPUBLIKA

ZÁSILKOVNA / osobní odběr ve výdejním místě

k vyzvednutí do 2 dnů od odeslání

 

ZDARMA pro objednávky nad 1500Kč

35 Kč pro objednávky nad 1000 Kč

70 Kč pro objednávky do 1000 Kč

 

dobírkový poplatek 15 Kč

ULOŽENKA / osobní odběr ve výdejním místě

k vyzvednutí do 2 dnů od odeslání

 

ZDARMA pro objednávky nad 1500Kč

35 Kč pro objednávky nad 1000 Kč

70 Kč pro objednávky do 1000 Kč

 

dobírkový poplatek 25 Kč

DPD / doručení na adresu

doručení do 2 dnů od odeslání

 

ZDARMA pro objednávky nad 2500Kč

60 Kč pro objednávky nad 1500 Kč

120 Kč pro objednávky do 1500 Kč

 

dobírkový poplatek 30 Kč

POŠTA balík do ruky / doručení na adresu

doručení do 2 dnů od odeslání

 

ZDARMA pro objednávky nad 2500Kč

70 Kč pro objednávky nad 1500 Kč

140 Kč pro objednávky do 1500 Kč

 

dobírkový poplatek 45 Kč

  

SLOVENSKO

ZÁSILKOVNA / osobní odběr ve výdejním místě

k vyzvednutí do 3 dnů od odeslání

 

50 Kč pro objednávky nad 1500Kč

85 Kč pro objednávky nad 1500 Kč

120 Kč pro objednávky do 1500 Kč

 

dobírka není možná, požadujeme platbu předem

ULOŽENKA / osobní odběr ve výdejním místě

k vyzvednutí do 3 dnů od odeslání

 

ZDARMA pro objednávky nad 2500Kč

50 Kč pro objednávky nad 1500 Kč

100 Kč pro objednávky do 1500 Kč

 

dobírka není možná, požadujeme platbu předem

DPD / doručení na adresu

doručení do 3 dnů od odeslání

 

ZDARMA pro objednávky nad 2900Kč

90 Kč pro objednávky nad 1700 Kč

180 Kč pro objednávky do 1700 Kč

 

dobírka není možná, požadujeme platbu předem

DPD / doručení na adresu

doručení do 3 dnů od odeslání

 

ZDARMA pro objednávky nad 2900Kč

90 Kč pro objednávky nad 1700 Kč

180 Kč pro objednávky do 1700 Kč

 

dobírka není možná, požadujeme platbu předem


LHŮTY PRO ODESLÁNÍ

Objednané zboží odesíláme do 3 pracovních dnů od učinění objednávky. Zboží odesíláme ve dnech PO-ČT. Aktuální lhůta odeslání se zobrazuje v nákupním košíku. V případě urgence objednávky nás kontaktujte.

U zboží na objednávku je lhůta pro dodání zboží uvedena v detailu produktu. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

 

ZPŮSOBY PLATBY

a) dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)

b) bankovním převodem na náš účet

platba v CZK ( účet 27-8530250257/0100 , vedený u KB, a.s)
platba v EURO ( IBAN:CZ6620100000002500144122, SWIFT:FIOBCZPPXXX)

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

Zboží bude rezervováno po dobu 5 pracovních dnů. Pokud nebude platba převedena na náš účet do 5 pracovních dnů, bude objednávka stornována.

c) on-line platební kartou přes zabezpečenou platební bránu 3D Secure

d) on-line bankovním převodem

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

a) kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky

b) je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( zboží ve skleněných obalech, keramika, porcelán...) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 724 090 459. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte , jsme tu pro Vás!

 

PROBLÉMY S DORUČENÍM

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě nás kontaktujte a budeme Vám nápomocni. Sdělíme Vám číslo zásilky (pokud ho neznáte) a domluvíme se na dalším postupu. Pokud přepravní společnost zásilku ztratila, vyřídíme reklamaci a zašleme Vám nové zboží.

  

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MzA2ZDB