DOPRAVA ČESKÁ REPUBLIKA
___________________________________________
ZÁSILKOVNA - OSOBNÍ ODBĚR VE VÝDEJNÍM MÍSTĚ
( k vyzvednutí do 2 pracovních dnů od odeslání)
ZDARMA pro objednávky nad 2000 Kč
59 Kč pro objednávky nad 1300 Kč
89 Kč pro objednávky nad 500 Kč
109 Kč pro objednávky do 500 Kč
DOBÍRKOVÝ POPLATEK 69 Kč
DOPRAVA SLOVENSKO A EVROPA
V našem druhém e-shopu
nabízíme také doručení na pobočky Zásilkovny na Slovensku.
LHŮTY PRO ODESLÁNÍ
Objednané zboží odesíláme do 2-3 pracovních dnů od učinění objednávky. Zboží odesíláme ve dnech PO-ČT. Aktuální lhůta odeslání se zobrazuje v nákupním košíku. V případě urgence objednávky nás kontaktujte. U zboží na objednávku je lhůta pro dodání zboží uvedena v detailu produktu. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.
ZPŮSOBY PLATBY
a) dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
b) bankovním převodem v CZK na náš účet 27-8530250257/0100 , vedený u KB, a.s
Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. Zboží bude rezervováno po dobu 3 pracovních dnů. Pokud nebude platba převedena na náš účet do 3 pracovních dnů, bude objednávka stornována.
c) on-line platební kartou přes zabezpečenou platební bránu Comgate
d) Google Pay
e) Apple Pay
f) odloženou platbou Skip Pay prostřednictvím platební brány Comgate
Na platební bráně vyplníte požadované údaje a po jejich úspěšném ověření Vám bude zboží odesláno. Platba bude uskutečněna nejpozději do 30 dní. Podmínky nákupu s odloženou platbou si můžete stáhnout ZDE.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
a) kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky
b) je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.
Doporučení:
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( zboží ve skleněných obalech, keramika, porcelán...) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 724 090 459. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.
V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte , jsme tu pro Vás!
PROBLÉMY S DORUČENÍM
Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě nás kontaktujte a budeme Vám nápomocni. Sdělíme Vám číslo zásilky (pokud ho neznáte) a domluvíme se na dalším postupu. Pokud přepravní společnost zásilku ztratila, vyřídíme reklamaci a zašleme Vám nové zboží.